Гаврилюк Оксана Ігорівна
Я, викладач іноземних мов, спеціаліст ІІ категорії. З 2003 по 2008 рік навчалася у Рівненському державному гуманітарному університеті на факультеті іноземної філології. У 2007 році отримала ступінь бакалавра, у 2008 - спеціаліста, і кваліфікацію вчителя іноземних мов (німецька, англійська) та літератури.
З 2008 року працюю в Мирогощанському аграрному коледжі. Постійно є куратором груп. Разом зі студентами ми не тільки навчаємось, а й готуємо виховні години та концерти до знаменних дат та свят.
Сучасний учитель - це не тільки предметник, а й знавець дитячих душ, вихователь.
Треба зазначити, що в освітньому процесі дуже важливі такі чинники:
- особистісні якості самого педагога;
- професійна компетентність вчителя, в тому числі володіння педагогічною технологією;
- корпоративна культура, що склалася в даному навчальному закладі,
- культура взаємодії з соціумом: родиною, громадськістю, владою.
Для того, щоб досягти значних успіхів у своїй практичній діяльності, сучасний учитель повинен вміти правильно використовувати принципи і методи педагогічної технології, вміло користуватись показниками та інструментарієм впливу на особистість дітей, а це - міміка, жести, ритміка, пози, голос, лексика вчителя. Тому вчитель задає спрямованість у вихованні молоді усім своїм способом життя. Отже, сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним.
Учитель живе до тих пір, поки вчиться, як тільки він перестає вчитися, у ньому вмирає вчитель. - К.Ушинський